niedziela, 3 stycznia 2016

New Beginning

Witam w już nowym, 2016 roku!
Od razu na wstępie, bez kłamstw, wiem że zaniedbuje bloga.. Powinnam być tu częściej niż raz na dwa lub trzy miesiące. Niestety ciezko pogodzić to wszystko. Pewnie teraz ktos z Was może spytac "To po co w ogóle to prowadzisz?" Uwielbiam pisać posty, dzielić się z Wami moimi nowinkami, zdjęciami itd. Nawet nie zdajecie sobie sprawy jak bardzo chce tu być. Jeśli by sie dało to 24/h bym tu była. Niestety jak każdy mam wiele obowiązków.. Ale dość juz tego tłumaczenia!
Zaczynamy wszystko od poczatku. Mam nadzieję, ze będziecie razem ze mną!
W tym poście przede wszystkim chciałam omówić moje plany na ten rok. Blog Lovely Life od teraz bedzie blogiem na którym to Wasza opinia bedzie najważniejsza!
Mam nadzieję,ze te zmiany każdemu z nas wyjdą na lepsze. Czytelnicy i Czytelniczki do dzieła!
Autorka - Estuś

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz