poniedziałek, 10 sierpnia 2015

10 FAKTÓW O MNIE !

Postanowiłam Wam troche przybliżyć swoją osobę z dość nietypowej strony, gotowi? To zaczynamy! :D

1. Mieszkam w okolicach Kielc.
2. Uczę się w gimnazujm.
3. Mam brata.
4. Lubie nic nie robić.
5. Kocham wodę,pływanie, nurkowanie i wszystko z tym związane
6. Jestem maniaczką oglądania filmów na temat urody!
7. Mimo, że wiele osób mówi mi, że jestem ładna to jednak sama o sobie tego nie powiem.
8. Jestem nieśmiała.
9. Jedyną rzeczą, którą lubie w swoim wyglądzie to moje oczy.
No i chyba najważniejszy
10. Jestem Świadkiem Jehowy



No to na razie tyle. Mam nadzieje, że takie coś wam się spodoba co jakiś czas. Jeśli chcecie coś wiecej o mnie wiedzieć, piszcie w komentarzach!
Z chęcią odpowiem, a być może jeśli moich czytelników bedzie wiecej to zrobimy Q&A.
Na razie to tyle.
Dobrej nocki Kochani! :*
Autorka - Estuś



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz