środa, 15 lipca 2015

Farbowanie I plany na weekend

Witam w kolejnym poście!
Dzisiaj byłam u znajomej fryzjerki, która zafarbowała mi włosy. Efekt jest wprost cudowny! 
To może opowiem kilka słów o farbie. 
Matrix Color Sync - odcień 5NW Light Brown 




Na początku bałam sie zafarbować, chyba jak każdy przed swoim pierwszym. No ale pomyślalam, że farba przecież profesjonalna to włosy mi nie wypadną :) 
Na moich włosach efekt jasnego brązu wyszedł dość ciemny, ale spełnia moje oczekiwania. Bardzo dobrze czuje się w tym kolorze! 
A oto fotki po koloryzacji :D




W ten weekend tj. 17-19 lipca nie będe zbytnio dostępna na blogu. Szykuje mi sie wyjazd do Radomia. Jutro powinien się pojawić post myślę, że z czymś interesującym dla was! Po więcej zapraszam w poniedziałek 20 lipca.
Może uda mi się zrobić jakieś ciekawe zdjęcia :)
Pozdrawiam was serdecznie i dziekuję wszystkim odwiedzającym !
Autorka - Estuś :*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz